Retourbeleid van Babley
Bij Babley doen we er alles aan om je tevreden te stellen. Mocht je toch willen retourneren, ruilen of een klacht indienen, lees dan ons retourbeleid zorgvuldig door.
Retourinformatie
Wil je je bestelling retourneren? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst. Houd hierbij rekening met de volgende richtlijnen:
- Retourperiode: De retourtermijn begint op de dag dat je je bestelling ontvangt. Binnen deze periode kun je zonder opgave van reden retourneren.
- Retourkosten: De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening.
- Retourvoorwaarden:
- Artikelen moeten in originele staat en verpakking worden teruggestuurd.
- Gebruikssporen of beschadigingen die niet tijdens transport zijn ontstaan, kunnen leiden tot weigering of waardevermindering van de terugbetaling.
- Meerdere bestellingen in รฉรฉn pakket retourneren is niet toegestaan.
Retour aanmelden
Ruilen of retourneren kan snel en eenvoudig door een e-mail te sturen naar support@babley.com met je ordernummer en de reden van retour.
Voor vragen kun je ook contact opnemen via support@babley.com.
Ruilen
Het is helaas niet mogelijk om artikelen te ruilen. Wil je een andere maat of kleur? Retourneer je huidige artikel en plaats een nieuwe bestelling.
Klachten
Heb je een klacht over een product of dienst? Neem binnen 6 maanden na ontvangst contact met ons op. We behandelen klachten over defecten die binnen deze periode ontstaan met zorg. Klachten na deze termijn beschouwen we als normale slijtage.
Stuur je klacht naar support@babley.com, voorzien van een duidelijke omschrijving en fotoโs.
Als je niet tevreden bent met onze oplossing, kun je contact opnemen met:
- Stichting Webshop Keurmerk:
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. - ODR-platform van de Europese Commissie:
http://ec.europa.eu/odr.
Uitzonderingen
Houd rekening met de volgende uitzonderingen op ons retourbeleid:
Producten die niet geretourneerd kunnen worden:
- Op maat gemaakte of gepersonaliseerde artikelen.
- Verzegelde producten die vanwege hygiรซne niet kunnen worden geretourneerd als de verzegeling is verbroken (zoals vloeistoffen).
Beschadigingen door gebruik: Artikelen met schade veroorzaakt door gebruik komen niet in aanmerking voor retour.
Meldtermijn voor defecten: Controleer je bestelling direct bij ontvangst. Defecten of beschadigingen moeten binnen 24 uur worden gemeld via support@babley.com, met fotoโs als bewijs.
Retourverwerkingstijd
Na ontvangst van je retour verwerken we deze binnen 14 werkdagen. Zodra de terugbetaling is verwerkt, ontvang je een bevestiging. Het kan tot 3 werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op je bankrekening.
Retour FAQ
Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retour te registreren?
Je ordernummer staat in de bevestigingsmail die je ontving na je bestelling. Het is een code van vijf cijfers. Kun je de mail niet vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?
We lossen dit graag op! Stuur een e-mail naar support@babley.com met een foto van de schade en je ordernummer. Ons team helpt je zo snel mogelijk.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?
Als de retourtermijn verstreken is, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de situatie bieden we een ruiloptie of een voucher aan. Vraag naar de mogelijkheden via support@babley.com.
Bij Babley streven we naar jouw tevredenheid. Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op via support@babley.com.